Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana



Semināra - treniņa mērķis: paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas klientu apkalpošanā, komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā, nostiprinot tās praktiski ar dažādiem vingrinājumiem. Tas ļautu katram semināra dalībniekam izanalizēt savu līdzšinējo pieredzi, iespējamās darbības kļūdas, veicot nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā un attieksmē, lai nodrošinātu profesionālu darbu.

Galvenās tēmas:
1. Saskarsmes un komunikācijas prasmes
2. Klientu apkalpošanas principi
3. Problēmsituāciju un konfliktu risināšana
4. Emocionālā pašregulācija

Detalizēts semināra apraksts: http://www.pacagenda.lv/kursi-seminari-plans/3587-klienti-konflikti

  • Kur: Jeruzalemes iela 2/4
  • Pilsēta: Rīga
  • Kad: 14.11.2017
  • Ieejas maksa: nav norādīta

Pasākumu pievienoja:

Pasākumi kārtojas pēc reitinga. Lai palielinātu pasākuma reitingu par 500 punktiem, sūti SMS ar tekstu:
KASNOT RE50 79188 uz numuru 1800 (maksa par SMS 0,49Ls)/ 0,70EU)R

Lai izceltu pasākumu treknrakstā, sūti SMS ar tekstu:
KASNOT TE 79188 uz numuru 1800 (maksa par SMS 0,49Ls / 0,70EUR)

 

Plānotie pasākumi

Datums   Nosaukums
8.12.2017 Prasmīga vadītāja attiecības ar padotajiem
Jeruzalemes iela 2/4
12.12.2017 Seminārs - diskusija "Darba tiesisko attiecību jautājumi"
Jeruzalemes iela 2/4
13.12.2017 Personas datu aizsardzības aktualitātes saistībā ar darbinieku datu apstrādi
Jeruzalemes iela 2/4
30.01.2018 Profesionālo kompetenču pilnveide saskarsmē ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām
Jeruzalemes iela 2/4